مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-16اقتصادي

فارس من| مطالبه کارمندان دولت بابت رفع تبعیض در پرداختی دستگاه های دولتی


برخی مخاطبان فارس من با ثبت پویش «افزودن بندهای دوقلو به احکام استخدامی های سال 98 به بعد» خواستار رفع تبعیض در پرداختی دستگاه های دولتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

در این پویشِ مخاطبان فارسِ من آمده است: طبق روال سالانه قانون بودجه، هر سال بسته به میزان تورم و… درصدی به حکم کارمندان دولت افزوده می شود و این مقدار در سال های بعد هم اثر خود را بر میزان حکم کارمندان باقی می گذارد.

در قانون بودجه سال های 1397 و 1398 بندهای دوقلو به منظور ترمیم حقوق و مزایای کارکنان وارد احکام کارگزینی کارمندان شده است.

از آنجا که چنین فوق العاده هایی در فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت پیش بینی نشده است و از طرفی وجود این بندها (در حکم کارگزینی) باعث ایجاد اختلاف زیاد در حقوق و مزایای کارکنان استخدامی قبل از سال 1398 با کارمندان استخدامی سال 1398 به بعد و همچنین با کارکنان قرارداد کار معین شده است و این دو بند که با هدف کاهش فاصله پرداخت ها و رفع تبعیض و بی عدالتی وضع شده اند، هم اکنون خود باعث بی عدالتی و تبعیض شده است.

امضاکنندگان این پویش نوشته اند: خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایید تا با اضافه شدن این دو بند یا تفاوت تطبیقی با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه کارمندان دولت بابت رفع تبعیض در پرداختی دستگاه های دولتی

فارس من| مطالبه کارمندان دولت بابت رفع تبعیض در پرداختی دستگاه های دولتی